Ootd-Purple sweater and boyfriend jeans

Astazi m-am gandit sa va arat o tinuta, prima de pe acest blog. Hainele sunt cumparate online, caci da, shopppingul online e punctul meu slab. Mi se pare mai usor si mai rapid, nu pierd timp aiurea prin magazine si pot profita de oferte irezistibile.
E prima oara si cand va vorbesc despre Zaful, site-ul de pe care am puloverul din poze. E site-ul meu preferat si am zeci de comenzi la activ pe site. Au multe, foarte multe haine misto, oferte in permanenta si cupoane de reduceri. Nu mai zic de transport care e aproape mereu gratuit asa ca e foarte greu de rezistat tentatiei. 
Comenzile de pe site-urile chinezesti ajung de obicei la posta vamala insa nu de [utine ori am fost surprinsa sa am colete care au ajuns direct acasa.
Tinuta de astazi e una simpla, un pulover mov, jeansi boyfriend si botine. Ce poate fi ma comfortabil de atat?
Jeansii sunt de pe SheIn de pe vremea cand livrau catre tara noastra. I-am purtat de o multime de ori si inca imi plac. Intre timp am mai slabit insa arata si asa la fel de bine.
Puloverul mov merge de minune pe vremea primavaratica, asa ca o sa-l port destul de des. Este marime unica, se potriveste persoanelor ce poarta S-M chiar si L. La spate are un decupaj foarte misto, ce il face tare sexi. Imi place mult! Materialul e placut la atingere si nu zgarie. Cu siguranta e o achizie buna!
Botinele negre sunt extrem de comode si arata excelent in orice combinatie. Tot de pe Zaful sunt. Nu v-am zis ca au produse super faine?

Sa va las si tinuta!






Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Top 3 balsamuri de buze

Hello!!